Vijf Belgische reclamemakers die zich voor het oog van de camera aanmelden als spermadonoren omdat ze hun ‘creatieve talent’ willen doorgeven: het is een nieuwe campagne van Creative Belgium die niet door iedereen gesmaakt wordt.
Lees (liever niet) : http://www.standaard.be/cnt/dmf20160115_02070596.
Waanzinnige en wansmakelijke publiciteit voor het meest overbodige "beroep" ter wereld. Onvoorstelbaar hoe die mannen zichzelf overschatten !
Een gegronde reactie : "Als dit het beste is wat de creatieve sector te bieden heeft, kunnen we zijn medewerkers beter steriliseren.’"
Lees (liever niet) : http://www.standaard.be/cnt/dmf20160115_02070596.
Waanzinnige en wansmakelijke publiciteit voor het meest overbodige "beroep" ter wereld. Onvoorstelbaar hoe die mannen zichzelf overschatten !
Een gegronde reactie : "Als dit het beste is wat de creatieve sector te bieden heeft, kunnen we zijn medewerkers beter steriliseren.’"
No comments:
Post a Comment