"Ceo en manager van het jaar Duco Sickinghe van Telenet is een van de weinigen
die nog wel groei zien in Belgiƫ. 'De expansie van de hoeveelheid beelden is
enorm en hoe meer mobiele communicatie, hoe beter onze vaste netwerken moeten
zijn'. Maar zelfs de manager die zo sterk inzet op service en de klant, blijkt
ook gefrustreerd door diezelfde heilige klant. Sickinge: 'Ik heb veel respect
voor de medewerkers van onze callcenters. Zij krijgen veel onterechte kritiek.
Soms eisen klanten het onmogelijke en soms zijn ze gewoon oneerlijk.' "
Lees : http://www.blogger.com/blogger.g?blogID=550086850153535260#editor/target=post;postID=6087813277376107242.
De manager die zich "zo sterk inzet op service en de klant" ? Is deze zin ingegeven door de PR van Telenet ?
En oneerlijke klanten ? Steeds minder geven voor dezelfde prijs, is dat eerlijk ? Nou moe, nu breekt mijn klomp !!!
1 comment:
Veel respect voor de medewerkers ? Nu nog een beetje respect voor de klanten en alles komt goed !
Post a Comment