Waanzin

"Rollenpatronen zitten muurvast". ‘Verplicht vaders om thuis te blijven’.

"De rollenpatronen zijn in steen gebeiteld. Dat bevestigt het jongste Belgische tijdsbestedingsonderzoek nog maar eens. Wat nu? Minstens het vaderschapsverlof verplichten, zeggen onderzoeker Ignace Glorieux en de vrouwenorganisatie Femma."

Lees : http://www.standaard.be/cnt/DMF20151012_01915767?pid=5100253.

Alles wat naar een rollenpatroon ruikt is per definitie voorbijgestreefd en slecht want het komt uit een rotslecht, christelijk geïnspireerd verleden.. Wij kunnen maar alles wat bestaat volledig afbreken en een nieuwe politiek correcte maatschappij in een volstrekt luchtledige opnieuw opbouwen. Wij weten toch alles duizendmaal beter dan de ontelbare generaties die ons al zijn voorafgegaan ?

Soms vraag ik mij af of de politiek correcte dogma's die ons steeds nadrukkelijker worden opgelegd niet onze finale ondergang zullen inluiden. Nee, ik vraag het mij niet af, ik weet het !

Wie is er hier waanzinnig ? 

No comments: