Wie een put graaft ...

Ik,heb al enige tijd de indruk dat er 's avonds soms op mijn oprit en dus ook in mijn tuintje gestapt wordt.

Met mijn bekende slecht karakter heb ik een zware betonnen bloembak dwars over mijn oprit gezet, en inderdaad, al minstens één keer, stond de bak 's morgens anders dan 's avonds.

Maar wie een put graaft voor een ander ... Deze namiddag struikelde ik stomweg - vraag mij niet hoe -  zelf over de bloembak met een serieuze "boenk" als gevolg. Ik liep behoorlijke schaafwonden op en aan beide handpalmen, beide knieën en een elleboog. Ik bleef een paar minuten liggen om "op mijn effen" te komen en kroop dan met veel moeite recht.

Ik heb de laatste jaren al een behoorlijk aantal min of meer zware valpartijen beleefd, een paar maal zelfs met (lichte) blijvende schade, maar ik heb gelukkig nog nooit iets gebroken. En gelukkig ben ik nog nooit achterover gevallen.

Dat komt ervan nietwaar ! Maar de redelijk beschadigde bloembak staat weer op zijn "vaste" plaats.

No comments: