Murtel

Een catastrofe in een overigens schitterende reis : Logis Murtel, een afgeleefd  ramp "hotel" in La Mure, Isère, France. Ik overdrijf nauwelijks.

Het enige positieve punt is de relatief gunstige ligging.

Kamers : je  moet ze gezien hebben om je ogen te geloven; ik "genoot" van een eenpersoonskamer met dakkapel ; gemiddelde hoogte  van een ruim met hoeken en kanten voorzien plafond  : zowat 1.5 meter, enkel geschikt voor kinderen of dwergen. Ik stootte mijn hoofd minstens 10 keer op enkele uren (en ja, ik ken het spreekwoord)

Avondeten : koud, smakeloos, onverzorgd, trage bediening ; weigering om de drinkorders op te nemen (dat was niet "voorzien") en dat voor een groep van een ongeveer 25  klanten ; enige drank : kraantjeswater ;

Personeel : onverschillig ; onbeleefd, ja brutaal onbeschaamd en alles behalve gedienstig ; de klant is een vervelende m****.

Besluit : blijf er weg, zelfs indien het moeilijk is in de  naaste omgeving een ander hotel te vinden !

No comments: