Circus hypocrisie

Het degoutante, hypocriete ultra commerciële kerstcircus begint ieder jaar een beetje vroeger.

Ik word overspoeld met alle mogelijk onzin en zever tot ik lang voor Kerstmis al een indigestie hebben.

Ik haat dat seizoen ieder jaar een beetje meer.

Het feest van Kerstmis zelf betekent niets meer voor die geld zuigende zakkenmannen. Hun excessen hebben niets meer gemeen met de christelijke feestdag, hoogtepunt  van een religie, die ze zo snel en grondig mogelijk willen uitroeien en die ze de resterende dagen van het jaar uitspuwen.

En de vredesboodschap ? Laat me lachten. Waar zijn de messen ?

En de consummenten ? Hun feestdag komt drie dagen later : de onnozele kinderen.

Mijn welgemeende wensen voor de alle commercïele bloedzuigers ; dat ze het slechtste seizoen van de laatste decennia mogen beleven !

No comments: