Ik raak zéér diep onder de indruk van de efficiëntie van de klantendienst van Belgacom.
Zoals eerder vermeld heb ik op 4 april, na een telefonische zoektocht en bijna martelgang, van de klantendienst gehoord dat ik een technicus mag verwachten op 8 mei en heb ik aan mijn gesprekspartner gemeld dat die datum voor mij onmogelijk is (zie de post "Digitale TV - Belga com ?").
Vandaag ontving ik wéér een paar onbegrijpelijke formuler-brieven, gedateerd 4 april, die de afspraak melden.
Ik heb nu geprobeerd de klantendienst langs de Belgacom e-services per e-mail te bereiken. Ook dat is niet evident. Na enig gezoek vind ik toch een mogelijkheid om een e-mail te sturen. Op de website staat een melding in het rood dat ze problemen hebben maar toch trachten binnen de vijf werkdagen te antwoorden en dat je beter kan telefoneren indien je een onmiddellijk antwoord wil. Ja, dat heb ik ondervonden ...
De e-mail is verzonden en de ontvangst is bevestigd. Ik ga ervan uit dat ik nu binnen een paar weken een antwoord krijg, waarschijnlijk om te melden dat ik mijn vraag aan het verkeerd adres gestuurd heb.
Ze doen maar, zolang mijn telefoon, GSM en internet maar blijven werken. Voor die digitale TV zien we wel, de bal ligt in hun kamp.
Ik had geen mirakels verwacht, maar ik had ook nooit zo'n stone wall, zo'n slechte organisatie verwacht !
2 comments:
Een persoonlijk bericht : ja Jan, lach maar - je hebt gelijk ! Maar "leuk" is het niet.
wij hebben indertijd geen problemen gehad met uw gehate concurentie...
nb: ge hebt uw gerief al ontvangen, dus ge zult wel al betalen vanaf ontvangst.geinstalleert of niet.
Post a Comment