Mis

Er is al weken, zo niet maanden, iets grondig mis met mijn pc, voornamelijk maar niet enkel en alleen wanneer ik met Blogger werk. Het begon toen Internet Explorer 11 op een imperialistische wijze en zonder enige verwittiging op mijn pc geïnstaleerd werd samen met een hoop andere updates van Microsoft/Windows. Het lijkt erop alsof iemand anders de controle over mijn pc heeft overgenomen en de instellingen naar zijn of haar zin verandert en aanpast. Toch vindt mijn antivirus programma geen beestjes ...

Wij worden stilaan slaven van de software ontwikkelaars die om het even wat in de zwarte dozen op onze machines kunnen installeren tot meerdere eer en glorie van hun winst. En de klant ? Hij kan de pot op. Ik begin er stilaan genoeg van te krijgen, maar wat kan ik er aan doen ?
Noppes !

No comments: