Valies

De Gentse SP.A-burgemeester Daniël Termont haalt in een interview met De Standaard opnieuw fel uit naar de N-VA. "Als die partij de meerderheid heeft, dan pak ik mijn valies", zegt hij.
Termont haalt opnieuw scherp uit naar de partij van Bart De Wever. "In de enge, Vlaams-nationalistische maatschappij van de N-VA wil ik echt niet leven. Brrr, daar ril ik van. Als zij de meerderheid halen, dan pak ik mijn valies", luidt het. "Als de N-VA aan de macht komt, dan zullen de zwakken in onze maatschappij nog véél zwakker worden. Ze schieten met een kanon op een mug. De Wever wil duizenden mensen in de armoede storten. En dan zeggen ze nog van zichzelf dat ze een sociale partij zijn. Je moet godverdomme toch maar durven", aldus Termont. "We moeten tonen welke wolf er in de schaapsvacht zit."

Lees : http://www.demorgen.be/dm/nl/17103/Verkiezingen/article/detail/1794313/2014/02/15/Als-N-VA-de-meerderheid-haalt-pak-ik-mijn-valies.dhtml.

Ik ben geen fan van Termont, bij lange niet ! Maar ik ben dus ook niet de enige die zijn valies zou pakken indien de leider de onafhankelijkheid van Vlaanderen uitroept. Want ik geloof nooit dat dat op een democratische wijze kan gebeuren.

1 comment:

Pablo Carpintero said...

Aanhangers van de leider vinden dat de burgemeester en ik geen niveau en geen fatsoen hebben.

Lees : http://www.standaard.be/cnt/dmf20140216_00982204.

Nu moet ik me echt inhouden om beleefd te blijven en niet echt grof te worden.