Antonia De Vidts

Antonia De Vidts was de grootmoeder van mijn vader's moeder en de zus van mijn moeder's grootvader. Deze gegevens werder al veel eerder vermeld in mijn blogs.

Antonia werd geboren te Pamel op 17.5.1840 en huwde er op 5.11.1862  met Ludovicus De Schepper, die geboren was te Meerbeke op 15.6.1833 en er stierf op 24.9.1908.

Ik wist al zeer lang dat Antonia stierf te Meerbeke, maar wist niet wanneer. Ik ken ook geen enkele stamboom op Geneannet die de sterfdatum meldt.

Een hele tijd geleden  vond ik na enig gewroet in de recent door het Rijksarchief op internet ingevoerde gegevens van de burgerlijke stand toch haar sterfdatum . Ze overleed op  15.2.1897.

Deze post is een soortement test : "copy paste" is een belangrijke bron van gegevens op Geneanet. Hoelang duurt het eer een gebruiker van Geneanet deze sterfdatum overneemt ?

1 comment:

Pablo Carpintero said...

Tot enkele jaren geleden waren de gegevens van mijn stamboom schaars op Internet en op Geneanet. Dat is recentelijk snel veranderd. Ik vind nu regelmatig vermeldingen.