Pensioen - foetsie ?

Uit de krant gepikt :

"Denk je aan je pensioen?

Ja, heel veel. Ik doe aan pensioensparen. Bij de overheid kunnen we niet genieten van extra pensioen zoals vaak in de privé (groepsverzekering,...). Ik probeer optimistisch te blijven en te denken dat m'n pensioen gelukkig nog veraf is. Er kan nog veel gebeuren, want zoals het er nu voorstaat zie ik het niet rooskleurig tegemoet. Ik vrees dat wij (mijn en jongere generaties) geen pensioen meer gaan kunnen genieten."

Lees : https://www.jobat.be/nl/artikels/het-loon-van-een-attache-bij-de-fod-financien-3900-euro-bruto/?utm_medium=content&utm_source=standaard&utm_campaign=artikel-nieuws&utm_content=blok1 .

Onze mentaliteit raakt zo stilaan compleet vergiftigd, onze prioriteiten liggen totaal verkeerd.

Zolang er maar één bank of één bedrijf is dat ook maar één cent winst maakt kan er geen sprake van zijn dat het pensioen verdwijnt !!!

No comments: