11 februari

Een datum die ik 15 jaar geleden nog niet kende en die nu een belangrijke dag is  voor mij. Een bedevaart naar Lourdes waarbij wij een gebeurtenis herdenken die het leven van vele mensen totaal veranderd heeft.

Deze keer heb ik de feestelijkheden uit misschien oberdreven voorzorg niet ter plaatse kunnen meemaken. Dat gebeurt steeds meer want de gezondheid laat steeds meer te wensen over en de reis weegt steeds zwaarder door.

De voornaamste gebeurtenissen kon ik volgen op tv, maar ik miste toch het gezelschap van gelijkgezinden, die in de loop der jaren echte vrienden geworden zijn.

Volgend jaar beter ? We zullen zien ...

1 comment:

D said...

't is misschien niet 't zelfde maar in de zomer met betere weersomstandigheden eens gaan? dan minder kans om u ziek te voelen zoals nu door het slechte , koude weer...
(voor sept bedoel ik)