Chaos

Chaos in Zaventem ...

"We verontschuldigen ons bij onze klanten die vrijdagavond en zaterdagmorgen niet zijn kunnen vertrekken zoals voorzien was omwille van de zware, winterse weersomstandigheden.’ Dat zegt Wencke Lemmes, woordvoerster voor Brussels Airlines, in een reactie op de vele uitingen van woede en frustratie bij de klanten die urenlang moesten aanschuiven om hun vlucht te laten omboeken."

Lees verder  : http://www.standaard.be/cnt/dmf20180303_03388415.

Brussels Airlines weet : "Echt gedaan wat wij konden".

Ja, ja ... die chaos herinnert mij er aan dat Brussels Airlines de waardige opvolger van Sabena is !

In mijn professionele jaren vloog ik enkel met Sabena indien ik werkelijk niet anders kon !

En Zaventem ?

Ik was beschaamd om aan mijn medereizigers te verklappen dat ik een Belg was. Prutsers toen ... en wat is er veranderd ?

3 comments:

D said...

tja beetje sneeuw in den Belziek en tis chaos hé.
maar had het niet eerder te maken met een luchthaven(s) in Engeland of zo?

Pablo Carpintero said...

De piloten van Sabena, euh Brussels Airlines, gaan staken op maandag en woensdag. Als jullie het mij vragen, een oerdomme geste in de huidige omstandigheden en een mooi excuus voor Lufthansa om de zaken op te rollen of aan te passen naar Duitse geplogenheden. Ik veronderstel dat ze in Frankfurt de pen al ter hand genomen hebben ...

Pablo Carpintero said...

Indien en wanneer de Hunnen geen "Kadaverdiziplin" krijgen worden ze levensgevaarlijk !