Vlees

"Belgen moeten vleesverbruik halveren".

"De Belg eet gemiddeld 770 tot 980 gram vlees per week, wat 2 tot 2,5 maal meer is dan de aanbeveling om wekelijks niet meer dan 400 gram te consumeren. Dat staat in een nieuw rapport van Greenpeace dat gewijd is aan de impact van de vleesconsumptie op de klimaatopwarming."

Lees : http://www.standaard.be/cnt/dmf20180305_03390918.

Ik moetekik justekes niks !

Ik heb er zo stilaan de buik van vol ; niet van het vlees maar van de geboden en verboden van de zelf gekroonde politiek correcte organisaties die menen dat ze ons hun wetten kunnen opleggen. Ik zal wel beslissen wat goed en wat slecht voor mij is.

We krijgen zo stilaan meer geboden en verboden opgelegd en te verwerken dan tijdens de gloriedagen van  de Roomse kerk.

1 comment:

D said...

no wey (nooit )ben niet goed in englisch)) laat ik m'n vlees vallen voor die ...
we eten al minder vlees tegen over vroeger dus das toch ook al iets
dus wij moeten ook justekes niks !! ;)

met hunne zever altijd!!