Nachtmerrie of prognose ?

De crapuleuze moordenaars van IS zijn blijkbaar in staat om zich alle nodige wapens aan te schaffen en beschikken over een blijkbaar onbeperkte bewegingsvrijheid.

Vroeg of laat zullen zij de hand kunnen leggen op nucleaire wapens, en wanneer ze die wapens hebben zullen ze die ook gebruiken.

Ik verwacht dus binnen afzienbare tijd - met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid - een nucleaire terreurdaad van IS.

Ik zei het al meermaals : de derde wereldoorlog is begonnen, en is niet meer te stoppen.

Tegenover een bende razende, maar vastberaden  beestige slachters zonder enig geweten staat een radeloze, angstige en sterk verdeelde wereldopinie en een massa regeringen die niet meer weten van welk hout pijlen maken.

En gij nu ? Overdrijf ik ? Ik hoop het uit de grond van mijn hart, maar ...

No comments: