Caspar mijmert

Is het gemijmer of eerder gezabber ?

Ik weet wel zeker dat ik hier in huis regelmatig bezocht word door geesten, die ik zie uit de hoeken van mijn ogen. Ze zijn vriendelijk, ze zeggen niets en ze blijven nooit lang.

Gaan jullie nu denken dat ik begin door te slaan ? Dat is goed mogelijk, maar onwaarschijnlijk.

Hoeveel in elkaar verweven maar totaal verschillende scheppingen zijn er niet ; en dat er nu en dan eens een kiertje verschijnt is toch ook niet onmogelijk ? Het is zelfs mogelijk dat de geesten een integraal deel zijn van onze eigen aarde en/of schepping.

En tijd is tenslotte ook niets meer dan een relatie menselijk begrip. Time travel moet mogelijk zijn.  Wie die mogelijkheden  ontkent heeft op zijn minst een uiterst beperkt intellect.

Iq mijngebral totaal "onwetenschappelijk"?  Ik weet dat ik mij op drijfzand begeef maar voor mij is er bij voorbeeld geen enkel verschil tussen een astroloog en een astronoom.

En misschien was Christus wel degelijk een astronaut ? Is de ambulance om me te laten opnemen nu onderweg ?

3 comments:

Anonymous said...

Is het niet verschrikkelijk om zien hoe zo'n toch bovengemiddeld verstand verkruimelt en verpulvert ?

Dat komt ervan wanneer je te veel tijd alleen doorbrengt !

D said...

ge hebt dan geluk da ge mij niet ziet in die geesten of ge had telkens een nachtmerrie ;) :)

Pablo Carpintero said...

Lach maar !