Korting

"Wekenlang al strijdt een erg luidruchtige groep klanten op sociale media tegen de prijsverhogingen van kabelaar Telenet. Maar ceo John Porter geeft niet toe. ‘Er is altijd een groep van klanten die vinden dat ze een speciale behandeling verdienen.’"

Lees : http://www.standaard.be/cnt/dmf20150121_01486656.

‘Weet je, ik doe dit al 33 jaar, en er is altijd een groep klanten die vindt dat zij degenen zijn die een speciale behandeling verdienen. Zoals kortingen voor bejaarden die zouden zeggen: “Mijn ogen zijn niet meer zo goed, en ik kan de tv niet meer goed zien. Dus misschien moet ik een korting krijgen?”’

De man wil niet toegeven : dat is zijn goed recht. Maar het voorbeeld dat hij kiest is op zijn minst pijnlijk en getuigt van een totaal gebrek aan sociaal inzicht. Men zou bijna gaan wensen dat hij zelf eens zou mogen ondervinden wat hij daar uitkraamt !

Overigens bestaat er voor de ontevreden klanten een goed alternatief : gooi Telenet buiten, zoals ik het een paar jaar geleden ook gedaan heb.

No comments: