Zonder vlees

Zie : http://www.dagenzondervlees.be/.

Wie recentelijk  nog dagen zonder vlees inschakelde wegens zijn of haar religieuze overtuiging liep een serieuze kans te worden uitgelachen wegens achterlijk en onnozel.

Maar wie meedoet aan "dagen zonder vlees" is hip en politiek uiterst correct. En de piepkleine minderheid aan verdedigers verdedigers haalt arrogant uit naar hen die het niet zien zitten om vlees uit het menu te schrappen.

Lees onder andere : http://www.standaard.be/cnt/dmf20150223_01544700.

Laat de mensen toch eten wat en wanneer ze willen ! Zijn onze boetepredikers van vroeger ooit zo arrogant geweest als onze  vleesdervende medeburgers ?

Ethisch Vegetarisch Alternatief (EVA) ? Voor mij niet gelaten hoewel ik veel dringender ethische problemen zie. En laat me toch gerust !!

2 comments:

Anonymous said...

Dagen zonder vlees of nationale stoofvlees-friet dag : arrogant gezabber !

Niemand hoeft mij te vertellen wat ik moet of mag eten !!

Pablo Carpintero said...

Voor mijn part mogen de onverdraagzame propagandisten aan beide zijden zich eens verslikken in hun voer.