Vuurwerk

Een goede beslissing voor een verkeerde reden :

"Het jaarlijkse nieuwjaarsvuurwerk in Brussel wordt geannuleerd wegens de terreurdreiging in onze hoofdstad. Ook de andere festiviteiten die donderdag gepland waren, zullen niet doorgaan."

Lees : http://www.standaard.be/cnt/dmf20151230_02043656.

Een goede beslissing : omdat ik persoonlijk me elk jaar grondig erger aan het totaal zinloze geknetter en gebonk dat in mijn buurt al rond 23 uur begint en pas uitsterft rond 3 uur.

Verkeerde reden : omdat enkele tientallen (honderden ?) bloeddorstige crapules onze maatschappij veel te veel kunnen ontwrichten en omdat onze overheden ze erbij helpen door een zekere mate van overbezorgdheid.

Ik wens die terroristen uit de grond van mijn hart het allerslechtste toe in het nieuwe jaar ; hopelijk wordt een groot aantal definitief uitgevaagd !

No comments: