Geliefd ?

"In memoriam: Carrie Fisher, de meest geliefde prinses van de afgelopen eeuw".

"Ze zal altijd in één adem genoemd worden met Star Wars, maar wijlen Carrie Fisher was veel meer dan prinses Leia alleen. Een ode aan een van de meest herkenbare gezichten van heel Hollywood."

Ik word die belachelijke overdrijvingen kots-, maar dan ook kotsbeu. Ik ken die dame niet, ik heb die nooit ofte nergens gezien en ik heb nooit een Star War film gezien. Ik heb dat één keer geprobeerd en geen vijf minuten volgehouden !

2 comments:

Pablo Carpintero said...

Haar ouders Debbie Reynolds (leeft nog) en Eddy Fisher waren meer van mijn tijd.
Eddie was onder anderen ook nog getrouwd met Elisabeth Taylor en Connie Stevens.

Pablo Carpintero said...

Ik lees dat Debbie een dag na haar dochter overleden is. Ze was 84.