Leugenaars

"Donald Trump leeft in een wereld zonder feiten, hij is onwetender dan Richard Nixon destijds. Op het vlak van leugenachtigheid was Nixon een broekje in vergelijking met wat we van Donald Trump hebben gezien". Dat zegt de meest gerespecteerde onderzoeksjournalist van de VS, Carl Bernstein.
..
De site Trump Lies somt niet minder dan 1.432 leugens op.

Bernstein is overigens ook niet mals voor Hillary Clinton. Haar presidentschap zou volgens Bernstein gekenmerkt worden door "grote idealen zonder uitvoering, halve waarheden, klinkklare leugens, meedogenloos beleid, enkele goede beleidsideeën, een boze en zichzelf beklagende echtgenoot en een stoet van assistenten die worden geofferd als er iets foutloopt en dat zou vaak zijn".

Lees : http://www.demorgen.be/buitenland/man-die-grootste-politieke-schandaal-in-vs-onthulde-waarschuwt-trump-is-kampioen-leugenaar-b08898e5/.

Waar ligt de toekomst van  de Verenigde Staten ?

Ik heb totaal geen vertrouwen meer in de Verenigde Staten, zijn politiek, economisch en sociaal systeem, en zijn leiders. In een afbrokkelende supermacht supermacht kan de bekoring om een uitweg te vinden langs militaire avonturen bijna onweerstaanbaar worden. Een kat in het nauw maakt rare sprongen. En vergeet het niet : de wereld zal door vuur vergaan.

Ik hoop uit de grond van mijn hart dat ik mij vergis.

No comments: