In articulo mortis

Het is zonder meer duidelijk dat mijn PC zijn laatste dagen of uren aan het beleven is. Hij werkt nu trager dan de "bakjes" die ik de laatste tien-vijftien jaren gebruikt heb. Programmas starten op en worden afgebroken zonder aanwijsbare redenen - en toch vindt mijn antivirus programma geen beestjes. Ik weet dat het zelfs mede oorzaak is van de traagheid : mijn PC kan die zware programmas gewoon niet meer aan. En steeds meer andere programmas schijnt hij niet correct meer te kunnen draaien. Planned obsolescence heet dat. Ik noem dat geldklopperij.

Be that as it may. Wanneer mijn blog stilvalt weten jullie meteen hoe laat het is. En ik voorzie geen nieuwe installatie voor midden of eind october. Hopelijk gaat mijn huidige PC zolang nog mee, maar ik zou er geen eurocent durven op verwedden.

We"ll have to wait and see ...

No comments: