KTO

Naar het schijnt gaat Proximus het katholieke KTO (kanaal 299) van de kabel gooien. Het kanaal trekt niet genoeg kijkers. Wie zal me wijsmaken dat al die tientallen kanalen shit  en ander afval van reality TV wel genoeg kijkers trekken ?

Of moest er weer een ondergrondse, geniepige  aanval gelanceerd worden op een katholieke instelling ?

Ik heb de petitie tegen dat besluit zojuist getekend. Ik hoop van jullie hetzelfde, al was het maar uit pure verdraagzaamheid.

Enkele jaren terug heb ik Telenet al buitengeschopt ; nu zit Proximus op de schietstoel !

Teken de petitie op https://www.change.org/p/charles-michel-pluralisme-touche-pas-a-kto-tv-belgique?recruiter=511827389&utm_campaign=signature_receipt&utm_medium=email&utm_source=share_petition.

5 comments:

Pablo Carpintero said...

Gezien winst schijnt te primeren bij Proximus durf ik als kleinzielige contrarian te hopen te hopen dat Proximus zelf zo snel mogelijk van de kabel verdwijnt !

D said...

is in het Engels anders had ik het gedaan.

Pablo Carpintero said...

Hallo D, zo veel engels zal je toch wel kennen ? Zoniet help ik wel eens.

D said...

hoi, zou nu in orde moeten zijn.
normaal getekend.

Pablo Carpintero said...

Bedankt !