Ultraconservatief

"De wedergeboorte van de anti-abortuslobby". "Achter omstreden campagne schuilt ultraconservatief netwerk".

"Een kwarteeuw na de goedkeuring van de abortuswet drijven groepen die zich verzetten tegen zwangerschapsafbreking hun strijd op. Minister Weyts liet deze week een omstreden affichecampagne op de Antwerpse trams verwijderen, maar de anti-abortuslobby probeert ook via allerlei vormingen haar boodschap te verspreiden. ‘Het is onze visie dat het leven beschermwaardig is vanaf de conceptie.’"

Lees : http://www.standaard.be/plus/20160312/ochtend/14.

Ik heb het eenzijdig artikel met groeiende tegenzin en zelfs afkeer gelezen.

Laat  het  klaar en duidelijk zijn : mensen die nu nog vragen durven stellen bij abortus zijn reactionaire, ultraconservatieve religieuze extremisten met kwade bedoelingen.

Ik voel me steeds meer een vreemde eend in de bijt. Binnenkort  zie ik allen die de politiek correcte standpunten niet delen als misdadige en achterlijke eenzaten veroordeeld worden.

Ik hoop dat ik die dag niet meer moet beleven ...

No comments: