Langdurig verblijf

Het spoor schijnt zich te oefenen in het langdurig verblijf van de reizigers in hun treinstellen met twee oefeningen in de laatste dagen, eerst overdag (in redelijke) hitte en erna overdag.

En sommige leidinggevende heren schijnen dat nog plezant te vinden :

"De onderstationschef van Brussel-Zuid verontschuldigde zich na het incident via Twitter. ‘Bij deze een welgemeende sorry aan alle reizigers die vannacht met mij strandden met E545. Ik weet dat het lang wachten was op de taxi’s, maar al die paperassen moesten er echt door. Ongelofelijk veel respect voor jullie geduld en de toch leuke reacties tussenin’, klinkt het.

Ook voor de iets minder geduldige passagiers was er een persoonlijke boodschap. ‘Aan zij die het wachten minder leuk vonden en mij begonnen uit te maken: andermaal mijn oprechte excuses. Ik hoop dat iedereen goed is thuisgekomen en weer klaar is voor een nieuwe dag vol pendelplezier!’"

Lees : http://www.standaard.be/cnt/dmf20160513_02287513.

Pendelplezier ? Ge moet maar durven ! Wat een kromme zijn voor "humor".

No comments: