Brussel - Lourdes

In een vlaag van waanzin heb ik op de website van Brussels Airlines nagekeken hoe men in volle winter (vertrek op 20 december ; terug op 27 december) per vliegtuig van Zaventem in Lourdes geraakt. Rechtstreekse vluchten zijn er alleen in het seizoen.

Het resultaat overtreft al mijn verwachtingen. Mij wordt aangeboden :

Brussel - Milaan Linate (AZ 151) ; Milaan Linate - Orly (AF 9713) ; Orly - Lourdes (AF 5705).

Drie vluchten ; reistijd 12 uur en 5'.

Terug krijg je een koekje van hetzelfde deeg. Totale prijs in economy € 3.621.

Ik zal er maar van uitgaan dat ik totaal niet weet hoe ik die programmas moet ondervragen en dit op een onzinnige manier heb aangepakt ; indien dit het goede antwoord is dan kan ik mij enkel maar afvragen wie dat soort programmas schrijft.

Nog een geluk dat ze de reis niet over Peking en San Francisco sturen. Maar ja, wie gekke vragen stelt verdient het om gekke antwoorden te krijgen.

5 comments:

Pablo Carpintero said...

Op dezelfde website : Brussel - Paul (Brussel Zuid - Charles de Gaulle - Pau) : iets meer dan 4 uur en € 261. Zelfs met een taxi van Pau naar Lourdes "spotgoedkoop" vergeleken met wat hierboven vermeld werd.

Pablo Carpintero said...

Ik heb een onbegrijpelijke commentaar niet geplaatst.

Anonymous said...

t'wordt tijd dat we terug naar t'schoolleke gaan he

Anonymous said...

ik begrijp uw artikel niet...
als ik weet dat lourdes niet open is (luchthaven) of niet bereikbaar rechtstreeks kijk ik via google naar dichtbijzijnde luchthaven die misschien wel rechtstreeks bereikbaar is, maar voer niet in Brussel - Louredes...

Pablo Carpintero said...

Besta A,

je moet beter leren lezen. Ik heb geschreven "in een vlaag van waanzin ..." en nog "wie gekke vragen stelt ..." enz.

Discussie gesloten.