De kramp van vandaag

Heu ... ik bedoelde de krant ...

- Sergio Herman sluit driesterrentijdperk af. Is dat een grote foto op het titelblad waard ? Een angstaanjagend gezicht met een overgroot mes ?

- "Noord-Nederlands en Vlaams groeien steeds meer uit elkaar. En niemand vindt dat erg." Ik zeker en vast niet ! Ik schrijf al jaren dat Vlaams en Hollands twee verschillende talen zijn en dat er geen enkele reden is om het Vlaams weg te drukken ten voordele van de taal-imperialisten uit het Noorden. Niets is belachelijker dan een politiek correcte Flaming die Noord-Nederlands probeert te spreken met een Ollander.

- "Zwarte lijst verzekeraars nooit langer". En wanner komt de zwarte lijst van de verzekeraars die zich in alle mogelijke bochten wringen om de schade niet uit te betalen? Omdat ze zo gezegd een doktersattest niet kunnen lezen en dan een ellenlange vragenlijst zenden om informatie te collecteren waar ze geen enkele uitstaans mee hebben ? Of die mensen jaren lang doen wachten op hun terechte vergoeding ?

- Over de Belgische islam-"strijders" in Syrië die beweren : "We zien elkaar in het paradijs" terwijl hun collega's opscheppen over de moorden en andere misdaden die ze plegen : indien dat het soort landgenoten is dat ik eventueel in het paradijs zou ontmoeten, dan pas ik daar zeer graag voor !

- Overigens vind ik het op zijn minst discutabel dat minister Milquet de ouders van deze losgeslagen en levensgevaarlijke jongeren ontvangt.

Peace !

No comments: