Volgend jaar

"Ik hoop dat De Wever in 2014 op zijn bek gaat." zegt de man die de leider, door wat sommigen woordbreuk zouden noemen, op de Antwerpse troon geïnstalleerd heeft. Ik verslik me even in mijn koffie. Denkt die man dat de mensen zo snel de bijna onophoudelijke kazakkendraaierij van zijn partij vergeten ? Weten zijn genoten met al hun gedraai nog waar hun voor- en hun achterkant is ?

Denkt de heer Van Peel dat wij niet meer weten dat De Wever zonder de CD&V nooit de doorbraak zou beleefd hebben waar we nu al de gevolgen van moeten dragen ?

Ik deel volmondig zijn hoop maar hoop dat hij zelf ook de taart vlak in zijn gezicht zal krijgen. Maar wie schiet er dan nog over ? In alle partijen zie ik al dan niet jonge knoeiers of oude fossielen aan het "werk", maar de weinige competente mensen worden aan de zijlijn gehouden.

Wij zitten echt op een verkeerd spoor : binnenkort gaan de lemmingen over de klip.

2 comments:

Anonymous said...

Onze politiekers verknoeien het land op weg naar de ondergang.

België onder curatele, ik zie het nog gebeuren.

Pablo Carpintero said...

Intussen op de website afgezwakt tot : "Ik hoop dat de N-VA op zijn bek gaat."