Smakeloos

Ik dacht dat ik de enige was die hem niet kon uitstaan - wanneer ik zijne heiligheid voorbij zap word ik al ongesteld - maar de onuitstaanbare Paul De Leeuw  geeft blijkbaar nog anderen puistjes.

"Alles wat de Nederlanders kwijt willen, verkopen ze aan een gepeperd prijsje door aan Vlaanderen. Dat was al zo bij ABN-Amro en Fortis, en zo is het vast ook met Paul de Leeuw gegaan. Die bedenking kwam ongevraagd in me op toen ik hem deze week weer druk druk druk van hot naar her zag hollen in Manneken Paul, volop bezig achter zijn eigen staart aan te lopen."

Lees : http://www.demorgen.be/dm/nl/2461/Opinie/article/detail/1643969/2013/06/01/Smakeloosheid-laatste-strohalm-voor-tv-makers-op-hun-retour.dhtml.

"Smakeloosheid om de kijkcijfers op te krikken: de laatste stohalm voor tv-makers op hun retour."

Stuur dat manneken zo snel mogelijk terug waar hij vandaan kwam!

2 comments:

Pablo Carpintero said...

In het DS Weekblad nr 93 lees ik met veel appreciatie :

"Sommige mensen zijn geen merk, maar een symbool. Van zinloze wansmaak, in het geval van Paul De Leeuw."

Pablo Carpintero said...

Ik houd niet van het woord crapuul, maar soms is de keus zeer beperkt !