Gentse Feesten

Een krant publiceert : "Tien tips voor dag 1 van de Gentse Feesten".

Mijn bijdrage : blijf er weg, tien maal.

En voor de rest van de feesten : idem !

Hoewel ik in een ver verleden behoorlijk regelmatig op die feesten te vinden was, ben ik er al jaren niet geweest.  Ik ben ook niet van plan, mede gezien mijn leeftijd, om die feesten ooit nog te bezoeken. Want ik heb een hekel aan en mijd alles wat op een mensenmassa kan lijken.

En ons Heer moet toch van alles zijn getal hebben, niet waar ?

2 comments:

D said...

ben ook zo ene zelle.
waar massa volk is ben ik liever niet, maar soms moet je wel eens bvb met kinderen

Pablo Carpintero said...

De enige plaats waar volkstoeloep mij niet stoort is Lourdes Frankrijk, alhoewel de stromen Italianen mij, en mij niet alleen, testen tot het uiterste.