Kandidaat

"Conventie in Cleveland kiest Trump officieel als presidentskandidaat".

Lees : http://www.standaard.be/cnt/dmf20160720_02392578.

Wat nooit ofte nooit ging gebeuren is toch gebeurd. De media staan weer eens met de billen bloot, en ik houd mijn hart vast. Indien die man ook nog gekozen wordt kan dat mogelijks voor de hele wereld op een ramp uitdraaien.

Overigens heb ik niet veel meer vertrouwen in de geniepige Hillary Clinton, maar die heeft ten minste nog enige regeringservaring.

Trump is een eerste klasse zakkenman en een super collectionneur van dollars. Een man die alles beter weet dan de rest van de wereld ; een uiterst gevaarlijk individu. Denk ik toch.

1 comment:

Pablo Carpintero said...

Ik word ongesteld iedere keer wanneer ik die man zie. Hij staat voor zowat alles wat ik veracht en misprijs.

Hij kan bijna niet zo dom zijn als hij zich voordoet maar ik beef voor Amerika en voor de wereld.

Trump en Poetin : een potentieel recept voor een ramp.