Klantvriendelijk

"De directie van De Lijn gaat de chauffeur die een mama aan het Gentse Dampoort-station op het voetpad liet staan terwijl haar peuter al op de bus was niét ontslaan. “Hij blijft in dienst, maar onder zeer strenge voorwaarden. Hij zal van zeer nabij opgevolgd worden op het vlak van klantvriendelijkheid.” Dat zegt woordvoerder Marianne Thysebaert."

"Na het bekijken van de camerabeelden erkent de chauffeur en de directie dat er ernstige fouten zijn gemaakt", zegt woordvoerster Marianne Thysebaert (De Lijn Oost-Vlaanderen). "De Lijn en de chauffeur verontschuldigen zich bij moeder en kind en de reizigers die getuige waren van het incident. De Lijn zal met de moeder contact opnemen om haar persoonlijk ervan te overtuigen dat het incident ernstig genomen wordt."

"De man krijgt volgens de vervoersmaatschappij een "zware sanctie" opgelegd. Hij blijft dus aan boord, weliswaar met uitdrukkelijke voorwaarden. "De chauffeur zal van kortbij opgevolgd worden en opleiding volgen."

Lees : http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20161129_02597930?utm_medium=article&utm_source=standaard&utm_campaign=crosspromoreg&utm_term=feed.

De Lijn benadrukt klantvriendelijkheid hoog in het vaandel te voeren. Klantvriendelijk of chauffeurvriendelijk ?

No comments: