Nieuws

Een overlijdensbericht plaatsen in de krant kost stukken van mensen en is voor de meeste mensen gewoon onbetaalbaar.

Maar indien je om een of andere onnozelheid tot BV gebombardeerd bent en indien er een  aangebrand reukje rond je hangt, dan ben je wereldnieuws in Vlaanderen.

Lees : http://www.standaard.be/artikel/detail.aspx?artikelid=DMF20120731_00242044.

Hoe dikwijls hebben we nu al totaal onbelangrijke berichtjes over deze in mijn ogen totaal niet nieuwswaardige "dame" moeten slikken ?

En dat gebeurt niet alleen in de komkommertijd, maar het ganse jaar door, niet alleen voor voornoemde "beroemdheid", maar voor een hele resem zichzelf promoverende nulliteiten.

Brrrr.

1 comment:

Pablo Carpintero said...

Beeld je even in hoe diep ongelukkig ik zou geweest zijn indien mijn boulevard-kwaliteits-krant dit nieuws niet had gebracht en ik het ergens anders had moeten vernemen ? Erger nog, indien ik het nooit had geweten ?