Stomme lijstjes

"Een lang én gezond leven, wie droomt hier niet van? Maar er loeren helaas een aantal verborgen gevaren om de hoek die daar een stokje voor kunnen steken. Deze zaken, die de meesten onder ons wekelijks of zelfs dagelijks doen, kunnen je levensverwachting aanzienlijk inkorten …
 
1. Zitten
2. Te veel slapen
3. Naar een scherm staren
4. Medicatie nemen tegen niet-levensbedreigende ziekten
5. Gebrek aan humor
6. Lang pendelen
7. Stress
8. Geen seks
9. Slecht eten
10. Asociaal zijn"

Lees : http://www.jobat.be/nl/artikels/deze-10-dagelijkse-activiteiten-worden-langzaam-je-dood/?utm_medium=content&utm_source=standaard&utm_campaign=biz&utm_content=blok2.

Indien ik dat lijstje zelfs maar een paar seconden serieus zou nemen, dan zijn mijn dagen - wat schrijf ik ? -  mijn uren  geteld ! Gelukkig ben ik immuun voor dit soort onzin in het kwadraat.

No comments: