Google ?

Een New Yorkse journaliste en haar man kregen onverwacht een antiterreureenheid van de politie op bezoek. De aanleiding? Een Google-zoektocht naar ‘snelkookpannen’ en ‘rugzakken’.
Lees : http://www.standaard.be/cnt/dmf20130802_00679031.

Het voorbeeld van de wereld, "the shining city on the hill", het land van "send me your poor"  is stilaan het domein van Big Brother aan het worden. Het sterkste en grootste land ter wereld laat zich blijkbaar blijvend gijzelen door een stelletje beroepsmoordenaars en ideologisch gespuis. En zeggen dat ik er ooit aan gedacht heb naar die "beacon of freedom" te verhuizen ...

Wat er van Amerika in de een en twintigste eeuw ver-worden is ? Ik zou daar wel meer over kwijt willen maar kom dan zeker ook in een of andere database terecht.

Maar  wat beeld ik me in ; ik sta er al in van als ik beginnen bloggen ben.

1 comment:

Pablo Carpintero said...

Zie ook : VS vaardigen wereldwijd 'terreuralarm' uit en sluiten ambassades Midden-Oosten op
http://www.demorgen.be/dm/nl/990/Buitenland/article/detail/1680219/2013/08/02/VS-vaardigen-wereldwijd-terreuralarm-uit-en-sluiten-ambassades-Midden-Oosten.dhtml