Wachten

'De Brusselse waterintercommunale Vivaqua reageert sceptisch op het voorstel van bPost-baas Johnny Thijs om postbodes in te schakelen voor meteropnames. “Zonder een oordeel te willen vellen over de bekwaamheid van de postbodes, blijft het moeilijk om aan te nemen dat zij in staat zouden zijn de opdracht van meteropnemer uit te voeren met de vereiste nauwkeurigheid.” '

Lees : http://www.standaard.be/cnt/dmf20130812_00690387.

Het waterbedrijf zit niet te wachten op de postbodes, maar wij zitten wel te wachten op onze post, soms tot drie, vier uur in de namiddag.

Waar is de tijd dat de post nog twee rondes deed, en de bode tijd had om zijn "klanten" met een of ander bij te staan en te helpen ?

Nu sturen ze ook al "stagiairkes" rond waarvan ik mij, gezien het aantal verkeerde bestellingen,  soms afvraag of ze wel vloeiend kunnen lezen, en wiens sociale vaardigheden niet echt onderschat kunnen worden.

1 comment:

Anonymous said...

Als het maar opbrengt.