Dromen

"N-VA maakt brandhout van nota Di Rupo" - lees : http://www.demorgen.be/dm/nl/3625/De-Formatie/article/detail/1289137/2011/07/07/N-VA-maakt-brandhout-van-nota-Di-Rupo.dhtml.

De leider heeft ons niet alleen op de rand van de afgrond gebracht : hij is ook vastbesloten ons er overheen te duwen. Hij laat nog altijd de - in de huidige omstandigheden totaal onbelangrijke - communautaire problemen primeren op de sociaal economische, voor dewelke hij zich dan nog laat leiden door totaal verkeerde ultra-liberale inzichten en clowneske al dan niet buitenlandse raadgevers.

Ik droom dan ook van verkiezingen die brandhout zouden maken van de leider en zijn partij, maar spijtig genoeg weet ik dat dromen bedrog zijn en dat ik niet kan of mag rekenen op het Flaamse mens-dom.

Het enige waar ik absoluut zeker van ben is dat we binnen korte tijd met zijn allen een stuk armer zullen zijn dan nu. Maar dat zal onze politici in het centrum, links, rechts of averechts een zorg wezen.

2 comments:

Pablo Carpintero said...

En ik hoop dat de lafbekken van die andere partij die aan de leider gekleefd en verkleefd schijnen te zijn bij volgende verkiezingen van de kaart gevaagd worden.

Ja ik weet ook dat mijn wensen tegenstrijdig zijn ...

Pablo Carpintero said...

"De houding van de CD&V wordt dus niet langer bepaald door een inhoudelijke overtuiging, maar door electorale angst. Dat is een puur zelfmoordscenario."

Lees : http://www.demorgen.be/dm/nl/2462/Standpunt/article/detail/1289635/2011/07/08/Over-en-uit.dhtml.