Fieste

De media schrijven nu al over een potentiƫle ramp voor de Gentse feesten wegens regen en ontij. De feesten zouden maar een drietal dagen regen kunnen "verdragen".

Lees : http://www.standaard.be/artikel/detail.aspx?artikelid=G93CT1SV&word=gentse+feesten.

En wat gaan ze doen indien er meer zijn ? Een beroep doen op het rampenfonds ?

Het is misschien niet eens een slecht idee dat een gedeelte van de "programmas" eens uitgeregend of doorgespoeld wordt ? Meer dan 3000 attracties ? Daar moet statistisch toch een hoop afval tussenzitten ?

Ik heb het voorrecht gehad al een paar actes te mogen proeven op de regionale zender AVS waar ik regelmatig voorbij zap. Ik ben er zeker van dat een aanzienlijk deel van de optredens het niet eens zou gemaakt hebben in een patronage programma van de jaren 1950-60.
 
Maar ja, iedereen die me kent weet het. Ik ben een oude knorpot. Zo, dat bespaart jullie een paar reacties.

No comments: