Familienamen in mijn stamboom M - Q

Maele van de
Matten
Matthijs
Meeren van der
Meert
Meganck
Mennen(s)
Menschaert
Mertens
Mesmaecker De
Mey De
Meyere De
Moeremans
Mol
Mol De
Molenbeke van
Mommaert
Monts
Moor De
Mottemans
Moyen van der
Muylaert
Muylem van
Mylief
Neukermans
Neyen van
Nieuwenhove van
Noltens
Obbergen van
Oorseel van
Opdenbosch van
Oudenhoven van
Overstraeten van
Paridaens
Pede van
Percke van
Peron
Perre van de
Pierens
Pipenpoy
Piret
Pleeck
Pletinck
Pluckmese
Poels
Poorten van der
Pottere De
Poucke van
Putter De
Quick De
Quinee

3 comments:

D said...

Peelman en De Volder staan er niet bij? behoord toch ook bij uwe stambom?

waar ik dan weer van opkeek was De Moor. toch geen verre familie van een De Moor Alfons?

Pablo Carpintero said...

Ik heb beloofd te antwoorden dus dat doe ik dan :

1. Peelman en De Volder hebben geen plaats in mijn stamboom. Voor zover ik weet zijn jullie geen voorouders van mij - ha.

2.De enige De Moor (Anna) in mijn stamboom leefde op het einde van de zeventiende eeuw.

Pablo Carpintero said...

Ik heb een verdere reactie van D. weggelaten in zijn eigen belang.
En om verder misverstand de voorkomen, lees kwartierstaat in plaats van stamboom.