Oud worden

Niemand behalve de getrouwe lezers van mijn blog gelooft het, maar ik begin serieus seniel te worden of door te slaan zoals ze soms zeggen. Mijn geheugenspan is geen 15'' meer ; ik vergeet namen en gezichten, klasseer belangrije papieren om ze niet meer te moeten zoeken en vind ze nooit meer terug. .. Ik denk dat ik een goede documentalist een trimester interessant werk kan bieden. Zoniet worden dat meerde containers als ik ooit vertrek. Ik heb geen enkel idee waar ik de contracten van mijn verzekeringen moet gaan opzoeken, ...

Ik ga naar de beenhouwer en kom met mijn vlees maar zonder mijn auto terug ; ik duikel - gelukkig zonder erg - van mijn onderste trap maar gelukkig hield ik er geen  verstuikte voet aan over en gisterenavond  heb ik bij een test van het afloopwater de helft van mijn keukenvloer en keukenkasten onder water gezet.

Doe zo voort, zou ik zeggen !

No comments: