Heiligschennis ?

Pierre Kroll, cartoonist van Le Soir publiceert in De Morgen "Vier manieren om Bart De Wever te stoppen.

Lees : http://www.demorgen.be/dm/nl/2461/Opinie/article/detail/1512699/2012/10/08/Vier-manieren-om-Bart-De-Wever-te-stoppen.dhtml.

Mijn lezers kennen mijn grondige afkeer voor de leider, maar toch zou ik voormelde onzin nooit gepubliceerd hebben, ware het niet dat de heilige boontjes van De Standaard blijkbaar een tekst van Kroll geweigerd hebben.

Lees : http://www.demorgen.be/dm/nl/3625/Verkiezingen-2012/article/detail/1512807/2012/10/08/Pierre-Kroll-botst-met-De-Standaard-na-weigering-column-over-De-Wever.dhtml.

De commentaar van Kroll : "Ze zegt dat lezers mijn column nooit zouden uitlezen zonder zich kwaad te maken, en dat mijn tekst contraproductief werkt, omdat ze de de steun voor N-VA net zou doen toenemen. Dit doet mij een beetje denken aan de manier waarop de PS tijdens de jaren van de machtige Guy Spitaels aan Franstalige zijde voorzichtig werd aangepakt."

Van drogredenen gesproken !

Ik onthoud mij van verdere commentaar.

1 comment:

Pablo Carpintero said...

Grondige afkeer, niet van de leider, maar van zijn ideeën.