Achterlijk 2

Vervolg van de mail :

"Het is daarvoor die, ik op bekoorlijke wijze en met het oog op de behoeftige kinderen zou willen te helpen u geven dit erfenis zegt om dit liefdadigheidswerk te verwezenlijken die mijn het meest gewenst wordt gedroomd.
Als u akkoord gaat, zou ik de volgende informatie willen hebben:
 • Uw volledige naam,
• Uw contacten, 
Gelieve om een oplettend oor toe te kennen voor mijn voorstel want ik reken op uw welwillendheid en eveneens goed gebruik van deze middelen voor dit werk. 
Merkt goed op: Gelieve me op het volgende adres email te willen contact opnemen: (e-mail adres) als u wilt dat ik een vervolg aan uw bericht geef. 
Broederlijk
De heer François ***"
 
Brrrr.

1 comment:

Azijn Piet said...

En toch moeten er kiekens in de val lopen ; anders zou dit soort mails niet zo frequent verschijnen.