Banken

"Het gerecht onderzoekt een ongeziene roof uit het bankkantoor van KBC, in de bekende Boerentoren in Antwerpen. Dieven konden er op klaarlichte dag veertien kluizen kraken. De directie van KBC wilde de spectaculaire roof stilhouden, maar het nieuws lekte toch uit. Het is nog onduidelijk hoe groot de buit precies is."
 
 
"In de eerste negen maanden van dit jaar zijn in België 1.467 fraudegevallen met internetbankieren geregistreerd. Daarbij werd in totaal 4,54 miljoen euro buitgemaakt, meldt Febelfin, de federatie van de financiële sector. Vooral ‘phishing’ blijkt op te brengen."
 
 
Tout va très bien, madame la marquise ...

2 comments:

Pablo Carpintero said...

Ik heb een totaal onbegrijpelijke commentaar vernietigd.

Je zou gedacht hebben dat de commentator bij een bank gewerkt had - van die commentaren begrijp je meestal ook niet veel!

Pablo Carpintero said...

1. Met onbegrijpelijk bedoel ik iets dat ik niet begrijp. Dat was hier ook het geval, daarom heb ik de commentaar niet gepubliceerd. Verdere razende commentaren doen hier niet terzake.

2. En, Anonymus, wanneer er een geschil is tussen een bank en een particulier, dan heeft de laatste altijd ongelijk. Te dikwijls is de bank "regelgever", partij en rechter tegelijkertijd.

Dat vind ik ook schandalig maar daar kan ik niets aan veranderen.