Verzuurd

Sommige lezers zullen mij niet ten onrechte een licht tot zwaar verzuurd element vinden. Allen die de moderne trends niet willen volgen zijn per definitie verzuurd.

Maar er zijn "voorbeelden" waar ik nog veel kan van leren. Bij voorbeeld :

"De drukte rond de troonswissel mag stilaan ophouden. Dat heeft Vlaams parlementsvoorzitter Jan Peumans gesteld in Terzake op Canvas. Peumans ziet ook geen rol weggelegd voor de nieuwe koning in Vlaanderen."

Lees : http://www.standaard.be/cnt/dmf20130722_00667374.

Die drukte rond de leider en zijn trawanten mocht voor mij al lang opgehouden zijn. Ik voel me nog altijd een licht "unheimliches" gevoel wanneer ik aan de intrede op het Antwerpse stadhuis denk.

2 comments:

Pablo Carpintero said...

Ik voel me beter en veiliger in het huidige Belgiƫ met al zijn gebreken dan ik me ooit de in de door het N-VA beheerste republiek Vlaanderen zou kunnen voelen.

Azijn Piet said...

Peumans geeft de nieuwe koning "het voordeel van de twijfel". Mooi zo : ik doe dat zeker niet voor zijn partij !!