Krak-boem

"Een bekende Amerikaanse seismoloog ziet verbanden tussen de recente aardbevingen in het gebied rond de Stille Oceaan. Meer nog, hij denkt dat er de komende dagen een zware beving mogelijk is in Noord-Amerika.

Jim Berkland, een geoloog die bekendheid verwierf met de accurate voorspelling van een grote aardbeving in Californië in 1989, staat de jongste dagen weer vooraan in het nieuws. Hij verklaarde in de media dat er deze week een nieuwe grote aardbeving kan plaatsvinden, deze keer in Noord-Amerika.

Berkland heeft het over een 'venster' - een waarschijnlijke periode - tussen 19 en 26 maart."

Lees : http://www.standaard.be/artikel/detail.aspx?artikelid=DMF20110320_096.

Dat er vroeg of laat een zeer zware aardbeving komt aan de Amerikaanse Westkust is  uiterst waarschijnlijk, ja zo goed als zeker. Maar deze week ?

Misschien heeft de man gelijk, misschien heeft hij ongelijk. Maar hij heeft in ieder geval de media gehaald. Ik heb in ieder geval in volle paniek mijn reis naar San Francisco afgelast ...

5 comments:

Anonymous said...

ik ga het nu juist boeken om naar daar te reizen!!
zeer goedkoop nu en je moet maar enkele reis (heen reis) boeken voor je vlucht...
de terug reis wordt betaald door ...

Pablo Carpintero said...

Beste meneer A, je "stijl" verraadt je. Eens te meer heb je er niets van begrepen !

Anonymous said...

ik reageerde juist op t'geen jij schreeft ivm reis geannuleerd naar san francisco...

EN BEN GEEN SLIMME HE!!
ben maar ne werkmens...

Pablo Carpintero said...

Beste meneer A.

Calimero is al laaaange jaren uit de mode. Ik zal me onthouden van verdere commentaar ...

Azijn, Piet said...

Pablo, waarom blijf je dit soort "commentaren" opnemen ?