Pieken-bart

Volgens de recentste enquete blijft de partij van de leider pieken. Lees : http://www.standaard.be/artikel/detail.aspx?artikelid=DMF20110317_129.

In mijn ogen is dat een regelrechte ramp : de onbuigzame, ja kwaadwillige zegezekerheid van die partij kan er enkel door bevestigd worden, en de andere partijen kunnen en durven niet anders dan zich verder laten chanteren. Die partijen hebben niet het welzijn van het land en zijn burgers voor ogen, maar het overleven van hun eigen kliekjes.

Verdraagzaamheid en solidariteit zijn twee vuile, smerige woorden geworden.

Ik had al geen te hoge dunk van mijn  Flaamse medeburgers. Maar ze hebben blijkbaar nog altijd niet begrepen dat toegeven aan de partij van de leider leidt tot een sociaal-financieel-economische ramp.

Gezien ze volharden in het kwaad kan ik alleen maar schrijven dat ze alles verdienen wat ze door hun stemgedrag over hun hoofden hebben opgeroepen.

3 comments:

Azijn Piet said...

Oei, oei, blijkbaar was je echt kwaad toen je dit schreef !

Pablo Carpintero said...

Juist ja.

Pablo Carpintero said...

De leider zegt dat hij zichzelf nu overbodig moet maken. Lees : http://www.standaard.be/artikel/detail.aspx?artikelid=GHO37Q6QO.

Voor één keer ben ik het totaal met hem eens, maar hij zal het wel totaal anders bedoelen dan ik.

Overigens lijkt het erop dat een zekere JJ al staat te trappelen om de toorts over te nemen : hij draagt ook geen das meer en zijn verfrommeld hemd piekt onder de broeksriem vandaan. Een copie conforme quoi.