Komen eten

Ik geef grif toe dat ik nogal eens naar "Komen eten" durf kijken ; alleen zijn er ook daar veel te veel herhalingen.

De kokerij zelf interesseert mij niet, maar wel de stereotype karakters die in dat programma worden opgevoerd. Bijna iedere week zit er wel een of ander "specialleke" in. Zij zijn de kruiding van het opzet.

Ik erger mij dus zeer regelmatig aan een of andere deelnemer (deelneemster). Maar verleden week heb ik mij uitzonderlijk geergerd aan een jonge man die blijkbaar niet in de categorie van uitzonderlijk hoge IQ's thuishoorde. Zelfs indien het programma gemonteerd zou zijn om hem antipathiek, arrogant, bekrompen en dom  te doen overkomen, dan nog moet er achter de schermen een behoorlijk "speciaal" individu achterblijven.

En nu blijkt dat de man in kwestie bijna niet meer op straat durft komen : http://www.vandaag.be/lifestyle/63051_david-van-hoesen-uit-komen-eten-ik-durf-niet-meer-buitenkomen.html.

Ik kan enkel schrijven : verzint eer ge begint en eigen schuld, dikke bult. Blijkbaar bestaat er toch nog zo iets als immanente gerechtigheid ...

3 comments:

Anonymous said...

Het meest uitgezonden programma op de meeste zenders = (herh.).

Anonymous said...

En : wie in een glazen huis woont ...

Pablo Carpintero said...

Ik vraag me echt af waar ze elke week opnieuw die "speciallekes" blijven halen.