Historisch accoord

Lees : http://www.standaard.be/artikel/detail.aspx?artikelid=DMF20111011_068.

In mijn stoutste dromen had ik nooit durven hopen dat de onderhandelaars nog zover zouden geraakt zijn. Maar ik zal slechts van een historisch accoord gewagen wanneer ze er ook nog in slagen een regering te vormen en het land te besturen.

En ik hoop dan maar dat mijn prognoses over de eurocrisis even fout zullen blijken als mijn prognoses over de staatshervorming. Maar ik zou er geen eurocent durven op verwedden.

Overigens durf ik er ook geen eurocent op verwedden dat de leider er bij de volgende verkiezingen niet weer zal staan en dat het spelleke van vooraf aan opnieuw begint.

1 comment:

Pablo said...

En nu - tegen beter weten in - nog hopen dat de leider en zijn acolyten bij de volgende verkiezingen volledig uitgekleed worden. Ik weet dat het niet zal gebeuren, maar ik mag toch dromen nietwaar ?