Tikfouten - this is no joke

Ik setl vasy dat ik iedere morgen meer en leer tjfouten tik Dat maakt lijn behoorlokk ongerust0. Laar vehalve veel tragen tikken en wat dan if zie ik geen oplossing, Dank to de oogmeesters die menen dat er let lijn ogen niets lis is.

Dit is een staaltje van war uit mijn onbvtrerfr prn stroomt.Ik weet biet hoelang ik dit noog uithoud.

Nirt rtgnrgrmorfigrn,f id id <,  Tnn ik bn al vergeten wat deze laatste zijn betekend, zo snel gaat het.

EN DIT IS GEEN GORE MOP, MAAR TRIESTE WARHEID.

Wie sommige symptomen zpi erkennen, hij of zij mag mi altijd verwittigen, oogarts, dokwerker of schabenboer.

Tussen haakjes : het is nog nooit zo erg geweest als bandaag. Het verbeteren van de andere artuikelen van vandaag naam minuten lang in besgal en ik ben zeker dat er nog fouten overscgieten.

No comments: