Onvoorstelbaar

Ik heb jullie op de hoogte gehouden van mijn avonturen met Telenet bij het opzeggen van mijn abonnement. Ik kreeg zowat een maand na de opzegging van mijn abonnenement toch nog een factuur van 182.43 euro voor de komende twaalf maand - gelukkig had ik mijn domiciliĆ«ring al geanuleerd - en na telefonisch en e-mail contact kreeg ik geen excuses maar de eis voor het betalen van 1 euro.  Zie onder andere mijn post "Een laatste geschenk" van 27 juni.

Nu, weer zowat een maand later -  krijg ik een factuur voor de niet betaalde som van 1 euro. Hebben die wereldvreemde boekhouders in Mechelen al eens nagerekend wat het -  in mijn ogen kleinzielige zoniet kwaadaardige - opeisen van deze euro hen in werkelijkheid  gekost heeft ?

Maar alla, ik zal maar betalen zeker - met 100 stukjes van een cent (hetgeen mij ook duur zal kosten) - want die wereldvreemde boekhouders zijn nog in staat om een proces te beginnen om die euro alsnog te innen !  Proces dat ze - indien er nog  enige rechtvaardigheid is in deze wereld - met glans zouden moeten verliezen, maar ik heb wel andere zaken omhanden.

Brrr ...

No comments: